ورق کامپوزیت 100% نسوز و ضدحریق FR سیگما باند

ورق کامپوزیت 100% نسوز و ضدحریق FR سیگما باند

ورقــهای کـامپوزیت نـسوز (ضد حریق 100% FR)

0

ورق آلومینیوم سیگما باند ( ACCP)

پنلهاي پارامتریک ( هندسی ) آلومينيوم با برند سیگماباند يكي از قابل قبول ترين سازه هاي روكش فلزي در طراحي مدرن هستند كه به واسطه وجود سه لایه آلومینیوم( لایه رویه +لایه میانی+لایه زیرین) در تولید آن و استفاده از چسبی که دربرابر حریق مقاوم است نسل جدید ورق های آلومینیوم پنل ضد حریق (FR) میباشند .

این ورق‌های آلومینیوم سه بعدی ، قطعات تختی هستند که از دو ورق آلومینیوم 5/0 متصل با هستۀ آلومینیومی ساخته شده‌اند. هستۀ این ورق‌ها از آلومینیوم بصورت زیگزاگ ساخته شده است که به سبک و مقاوم شدن هر چه بیشتر این ورق‌ها کمک شایانی می‌کند.این ورق‌ها اغلب به عنوان روکش و نمای ساختمان‌های تجاری ،اداری استفاده می‌شود که علاوه بر زیبایی، دوام و قیمت مناسب، مزایای زیست محیطی نیز به همراه دارد.


مزایای ورق آلومینیوم سه بعدی سیگما باند



1. ورق آلومینیومی سیگما باند در ابعاد مختلف و با ضخامت‌های گوناگون تولید و عرضه می‌شود. این ورق‌ها به علّت انعطاف و قابلیت خم‌شوندگی به آسانی به شکل‌های مختلف شکل داده می‌شود و می‌توان آن‌ها‌ را در بسیاری از طرح‌ها و قالب‌ها به کار برد.

2. ورق‌های آلومینیومی سیگماباند در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. طرح‌هایی شبیه به چوب، سنگ و … و در رنگ‌های گوناگون.

3. نصب این ورق‌ها بسیار ساده است و محدودیتی جهت نصب ندارند. ورق آلومینیومی سه بعدی قابلیت نصب بر روی بدنه‌های چوبی، بتنی و یا حتی ساختمان‌های نازک فولادی را دارا هستند.

4. استفاده از ورق آلومینیومی سه بعدی سیگماباند در پروژه‌های ساختمانی، کاملا با شرایط زیست محیطی همخوان است و آسیبی به محیط زیست نمی‌زند، زیرا به راحتی قابل بازیافت است و مصرف انرژی را بیش از 90 درصد کاهش می دهد.

5. ورق‌های آلومینیومی سیگما باند در عین مقاومت بسیار بالا، دارای وزنی بسیار سبک هستند. وزن سبک این ورق‌ها، هزینه‌های نصب و نگهداری را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

ورق کامپوزیت نسوز و کند سوز آلوسوئیس باند

0

ورقــهای کـامپوزیت نـسوز و کند سوز

ورق هاي كامپوزيت Fire Resistance(ضد حريق)آلوسوئیس باند A1تنها ورق هايي هستند كه بخاطرهسته مياني انها بالاترين ميزان مقاومت در برابر اتش را دارند ورق آلوسوئیس باند تنها ورق FRموجود در بازار است كه بخاطر نسوز بودن ١٠٠درصد ورق، پلي اتيلن حذف گرديده و از ٣لايه الومينيوم به صورت مشبك تشكيل شده است همين عمل باعث شده است كه ورق نيز استقامت بهتري در مقابل خم وبرش داشته باشد و در مقابل اتش سوزي به هيچ وجه شعله ور نشود .
وزن ورق آلوسوئیس باند نسبت به ورق هايFR معمولي موجود در بازار(درجه كيفيB1,B2,A2 كه از هسته معدني تشكيل شده اند )به ٥٠درصد كاهش يافته است و همين امر باعث شده است كه حتي در زمان اجرا بدون برش زدن ورق نيز شيت كامل را در نما نيز اجرا كرد .
از ديگر خصوصيات ورق ميتوان موج دار نبودن ورق بخاطر حذف پلي اتيلن اشاره كرد و نيز داراي 20سال گارانتي و 10سال بيمه ايران است وداراي رنگبندي مختلف نيز هست .

ورق های نسوز آلوسوئیس باند A1

1. مقاومت آن نسبت به ورقهای آلومینیومی بازار
2. ضد آتش نسبت به ورقهای آلو مینیومی که یک لایه اش. از پلی اتیلن تشکیل گردیده است ورق کامپوزیت آلوسوئیس باند نسبت به ورقهای آلومینیومی بازاراز نظر وزن سبکتر میباشد. از سه لایه آلومینیوم تشکیل گردیده است که نسبت به ورقهای آلومینیومی معمولی سبکتر نیز می باشد و با توجه به اینکه هزینه تمام شده نما در ساختمانها تاثیر گذار می باشد قیمت این کالا نسبت به ورقهای کامپوزیت FR a2 20% ارزانتر می باشد. و برای اولین بار توسط شرکت اختراع گردیده است.


خدمتی دیگر از مجموعه کارخانه جات آلوسوئیس باند


تولید انواع ورق کامپوزیت ضد حریق A2 و B1 جهت کلیه پروژه های بزرگ ، خاص ، معتبر ، ساختمان های اداری و تجاری سراسر کشور ....

چرا ورق کامپوزیت A2 ؟


A2 بالاترین گرید (رتبه) بازدارنده آتش در بین ورق های کامپوزیت در جهان است که محتوای آن با بیش از 90 درصد از مواد معدنی غیر آلی (کانی) ساخته شده است.

ورق کامپوزیت ضدحریق آلوسوئیس باند


ورق کامپوزیت ضد حریق آلوسوئیس باند متشکل از 71 درصد مواد معدنی غیرآلی است.

آزمایش غیر هالوژنه بودن ورق کامپوزیت ضد حریق آلوسوئیس باند به شرح زیر است:

• از انتشار دود و گازهای سمی که موجب مرگ می شود، جلوگیری می کند. هشتاد درصد مرگ ها در حوادث آتش سوزی به وسیله انتشار گازهای سمی است ، که توسط ترکیب وحشتناک CO و CO2 به وجود می آید.

• از کاهش سطح دید (بینایی) جلوگیری می کند، به همین دلیل افراد به راحتی می توانند از ساختمان خارج شوند.

• از انتشار بیش اندازه گرما که موجب گسترش آتش شود، جلوگیری می کند.

• تا حدود 2 ساعت از پخش شدن شعله های آتش به طبقات بالاتر جلوگیری می کند.

• با گدازه های آتش ذوب نمی شود و در صورت طولانی شدن مدت زمان آتش سوزی به ذرات گرد و غبار بی ضرر تبدیل می شود.

• زمانی که آتش ساختمان توسط آب خاموش شود، نمای کلی ساختمان از بین نمی رود.

ساختار و مشخصات ورق کامپوزیت مقاوم در برابر آتش

درجه مقاومت آلومینیوم کامپوزیت آلوسوئیس باند مقاوم در برابر آتش طبق “رده بندی مواد و مصالح ساختمانی ” شماره GB8754-19 99 می باشد.
آلومینیوم کامپوزیت آلوسوئیس باند مقاوم در برابر آتش توانسته رتبه B1 سخت سوزی و رتبهA غیر قابل اشتعال را دریافت کند.

خصوصیات ورق کامپوزیت آلوسوئیس باند مقاوم در برابر آتش

ضد آتش بودن :
ورق آلومینیوم کامپوزیت بیرونی عیار بالا و پلی اتیلن مقاوم در برابر آتش درونی باعث ایجاد عملکرد عالی پانل می شود. این نوع ورق های کامپوزیت مقاوم در برابر آتش دارای استاندارد GB8754 رتبه B1 بوده که بازدارنده آتش، کم دود و بدون گاز زیان آور می باشد. بوده که بازدارنده آتش، کم دود و بدون گاز زیان آور می باشد.

مقاومت بالا :
در این نوع ورق از آلومینیوم کامپوزیت با کیفیت و مقاومت بسیار بالا استفاده شده است که مقاومت در برابر فشار باد، ضد شوک و ضد ضربه بودن آنرا تضمین می کند.

پردازش آسان :
آلومینیوم کامپوزیت پانل مقاوم در برابر آتش به راحتی بریده، سوراخ و شکاف داده می شود و بصورت دایره ، مستطیل و سایر اشکال خم می شود و همچنین طبق نظر مشتریان می توان آنرادر مدلهای متفاوتی طراحی کرد.